1. januar 2021 endrer Posten Norge portotakstene - Les mer

_logo
  • Asset Tracking
  • Postbehandling
  • Edipost
  • Kundestøtte
  • Nettbutikk
Pitney Bowes pusiness partner

Kundereferanse: YIT

SendSuite Tracking Online har forbedret effektiviteten i YITs posthåndtering og kundeservice.

Ved YITs hovedkontor i Helsingfors tok de i bruk SendSuite Tracking online fra Azolver Finland OY, i prosessen for mottak, sporing og leveranser av inngående post samt overvåking av utlånte eiendeler med behov for kontroll. 

Postrommet og resepsjonstjenesten ved YITs hovedkontor tar seg av tjenester til 800 YIT-ansatte som arbeider ved hovedkontoret og andre selskaper som holder til i bygget.

Før innføringen av SendSuite Tracking Online-systemet hadde YITs posttjenester ikke et eget system for å ta imot og levere pakker og post. Det å skrive en e-post med beskjed om mottatte pakker eller ringe til mottaker opptok mye av tiden til postrommets ressurser.

YIT ville ha en bedre løsning og valgte Azolvers skalerbare, skybaserte SaaS-løsning, SendSuite Tracking Online.

- Systemet har forbedret effektiviteten i postbehandlingen og vår kundeservice. Det å registrere en sending som mottatt med sin strekkode og det å anvende systemets automatiske e-postmelding sparer vårt personale betydelig, sier Minna Sahanen, servicespesialist.

- I tillegg gir muligheten til å benytte elektronisk signatur fra mottaker ved leveranse en ytterligere kontroll over vår virksomhet. Etter å ha brukt SendSuite Tracking Online i en periode for å spore mottaker og leveranser fra transportør, innførte YIT også en utstyrshåndteringsapplikasjon tilgjengelig for SendSuite Tracking Online for å kunne spore utlånte nøkler og markedsføringsmateriell. 

En rask og enkel implementering av systemet var også en positiv opplevelse

- Det å arbeide med ett eneste system for å håndtere eiendeler og inngående pakker er en stor fordel for oss takket være det kjente brukergrensesnittet, sier Marko Heliö, Sjef for kundesenter, YIT Premises Services.

- SendSuite Tracking Online-systemet gir ønsket effektivitet når det gjelder å ta imot og utlevere gods og er for oss en viktig funksjon til en moderat kostnad. En rask og enkel implementering av systemet var også en positiv opplevelse, sier Minna Sahanen.

Artikler

  • Azolver Logistic Tracking Solutions

  • Frankering og postsystemer

  • Support

  • SendSuite Tracking On-Premise

Din Azolver
Knut Rostad

Knut Rostad

+47 23 33 94 25
knut.rostad@azolver.com

Send din kontaktinformasjon

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and Terms of Service apply.


They trust in Azolver

Les mer
Azolver Norge AS
_logo
Adresse

Besøksadresse 12 | Stålfjæra 26
N-0975 Oslo

Postboks 100 Kalbakken | N-0902 Oslo

Åpningstider & kontaktinfo

Man – Fre 08:00-16:00

Kundestøtte & teknisk service
T: +47 23 33 93 00