Azolver Facility Management Tracking Solutions
Facility Management-virksomheter vil forbedre kvaliteten på service overfor sine kunder, redusere kundens driftskostnader og tilby nye løsninger som forbedrer inntekt og margin. Med Azolver Facility Management Tracking Solution er dette allerede mulig.
Vår nåværende installasjon dekker en rekke tjenester:
Spore inngående pakker og leveranser
Sørg for at din kunde har oversikt over pakker og mottatte varer ved leveranse og til hvem. Spores fra begynnelse til slutt med standardrapporter og tilpassede rapporter.
Behandle service forespørsler
Azolver Facility Management Tracking Solution kommer med en funksjon som gjør det mulig å behandle service forespørsler som f eks bytte av lyspærer som kan registreres og håndteres.
Leveringsmuligheter
Facility Management-virksomheter har med Azolver Tracking Solutions muligheten til å tilby leveranser av pakker, varer og eiendeler via skap - noe som gjør det mulig å tilby leveranser døgnet rundt.
For mer informasjon om hvordan forvaltningsselskaper har tatt i bruk Azolver Facility Management-sporingsløsninger, avtale et møte med en Azolver Solution Architect.